تجزیه تحلیل بازار 99
هرچند در این روزهای قرنطینه بازارها از رونق افتادهاند اما الان بهترین زمان برای سبقت گرفتن از رقباست. رکود بازارها سبب شده تا ؛* اغلب رقبای شما فعالیتهای خود را کاهش دهند.به دلایل مختلفی از جمله نیمهتعطیل شدن شهرها، در دسترس نبودن نیروی انسانی، کاهش شدید تعداد مشتریان، عدم تمرکز مدیران بر فعالیتها و پروژهها رقبای شما با این فرض که باید انرژیشان را ذخیره کنند، فعلا از کورس رقابت کنار کشیدهاند.* هزینههای تبلیغات و اطلاعرسانی کاهش پیدا کند.کاهش تعداد کسب و کارهایی که مایل به تبلیغات هستند، درآمد صاحبان رسانهها را نیز کم کرده است. به همین خاطر میتوان با مقداری چانهزنی اصولی با مناسبترین قیمتها، بهترین بسترهای تبلیغات و اطلاعرسانی را در اختیار گرفت.* استفاده مردم از اینترنت بیشتر شده است.محدود شدن تردد در سطح شهرها، از بین رفتن امکان سفرهای داخلی و خارجی و تهدید جدی ابتلا به ویروس کرونا، مردم را خانهنشین کرده است. به همین دلیل میزان مراجعه آنها به اینترنت به مراتب بیشتر شده است. ناگفته نماند که در این ایام، محدودیتهای سرعت اینترنت نیز تاحدودی رفع شده است.در چنین شرایطی که رقبا، غیرفعال شدهاند و هزینههای بازاریابی کاهش پیدا کرده ومردم بیشتر از هر زمان دیگری از اینترنت استفاده میکنند. بهترین فرصت برای سبقت گرفتن از رقبا فراهم شده است.با ما تماس بگیرید : 09153197424 صادق زرگری فوق لیسانس مدیریت کسب و کاردانش آموخته دکترای مدیریت
درباره این سایت